PUBG 31 Mayıs Güncellemesi

Pubg Haberleri, duyuları ve güncellemeleri için burayı takip edebilirsiniz.
Cevapla
no avatar
Administrator
Site Admin
Mesajlar: 26
Kayıt: Pzr Eki 15, 2017 2:21 pm
Konum: Turkey
İletişim:

PUBG 31 Mayıs Güncellemesi

Prş May 31, 2018 2:04 pm

14. yama, el bombalarını elden geçiriyor, silah ve bağlantı dengesini ayarlamaya devam ediyor ve tüm performans iyileştirmelerini gönderiyoruz.

Resim

Öncelikle, atma değişiklikleriyle ilgili küçük bir içerik paylaşalım:

Frag el bombası: Yakın tarihli bir güncellemede, parça el bombasının knockback etkisini kaldırdık ve potansiyel etkisini büyük ölçüde azalttık. Güvenilir bombanın öldürme gücünü geri yüklemek için etkin menzilini ve hasarını arttırıyoruz.
Stun el bombaları: Stun el bombaları en popüler bomba olmadı ve frag bombası ses efektlerinde yapılan son değişiklikler onları biraz gereksiz hissettirdi. Sersemletici bombaları daha çok değerlendirme için, şaşkın oyuncuların vizyonunu, işitmelerini ve doğru şekilde çekim yapma yeteneklerini etkileyecekler. Ayrıca, el bombası patlamanın etkili yarıçapını ve yeni animasyonları tanıtıyoruz, böylece el bombalarınızın rakiplerinizi şaşırtmadığını söylemek mümkün değil.
Molotoflar: Bunlar geleneksel olarak oyundaki en az popüler öğeler arasında yer aldı. Molotofları daha kullanışlı hale getirmek için, etki alanlarını artırıyoruz, yangınların evlerde duvarlara ve ahşap yüzeylere yayılmasına izin veren yeni özellikler ekliyoruz ve ateşe tutuşan oyuncular üzerinde yeni debufflar uyguluyoruz.

Yama notlarına atlamak için son bir şey: M24’ü sinirlendiriyor, bakım paketlerinden çıkarıyoruz ve dünyaya loot masalarına ekliyoruz. Amacımız Kar98k’e (oyuncuların gerçekten kullanabileceği) uygun bir alternatif haline getirmektir. Her zaman olduğu gibi, tüm bu denge değişikliklerine göz atacağız ve sürekli olarak ayarlamalar ve iyileştirmeler yapacağız. (m24 artık heryerde bulunacak. oldukça iyi olmuş bence artık bam güm çat çut)

Şimdi, gelelim güncellemeye.

Güncelleme Notları
Oynanış
Bombalara(el bombaları, sersemletici bombalar ve molotovslar) iyileştirmeler yapılmıştır.

Resim

Artan parça bombası hasarı ve etkili menzil
Bombaların daha önce ölümcül zarar vermesi için oyuncu modellerinin 2.6 m içinde olması gerekiyordu. Şimdi 3,5m içinde ölümcül hasar, 3,5m’den 8.5m’ye kadar ılımlı hasar ve 8.5m’den 10m’ye kadar düşük hasar veriyorlar.
Stun el bombalarının kör edici etkileri iyileştirildi
Öncelikle bazı terimleri açıklayalım. “Doğrudan etki”, oyuncunun görsel alanının 100˚ açısı içinde meydana gelen sersemletici bomba patlamaları olarak tanımlanır. “Dolaylı etki”, sersemletici el bombası “doğrudan etki” menzilinin dışında patladığında ve oyuncular patlamanın 5,5 m içinde olduğunda ortaya çıkar.
Stun el bombasının maksimum etkili aralığı 20m’ye çıkarıldı
Patlamadan uzaklığa bağlı olarak, doğrudan etki, oyuncuyu en fazla 5,5 saniye ve en az bir saniye (20m uzakta olduğunda) kör edebilir.
Patlamadan uzaklığa bağlı olarak, dolaylı etki, oyuncuyu en fazla üç saniyeliğine kör edebilir.
Bir sersemletme bombası tarafından kör olan karakterler artık yüzlerini kapatıyor. Bu yeni bir animasyon. (cs deki gibi sanırım)
Seyirciler artık bir sersemletici el bombasıyla vurulduğunda
Sersemletici el bombaları, kısa bir süre tutulduktan sonra sırtlarında patlarsa, atıcıyı körü körüne ve sağırlığa düşürecektir.
Artık körken ADS yapamazsınız.
Molotof kokteyllerin artık yeni etkileri var ve hasarları arttı.
Molotoflar artık doğrudan zararlara girip girmediğinize bağlı olarak dolaylı bir şekilde zarar verebilir ve dolaylı zarar verebilir (zaman içinde hasar). Alevlerdeyseniz, her iki tipte de hasar alırsınız.
Dolaylı hasar (alevlerde dururken) saniyede 10 ila 12,5 hasar artırıldı.
Ateş yaktıktan sonra, oyuncular toplam dört saniyeliğine zamanla hasar olarak (saniyede 10 hasar) yanık hasarı alacaktır.
Artık yanık hasarı alırken ADS yapamazsınız.
Alevler artık evlerde ahşap yüzeylere yayıldı
Alevlerin üstüne başka bir Molotof atılırsa, Molotof’tan alevler daha da yayılır.
Yanık hasarı çeken karakter modelleri için yeni bir animasyon eklendi. Alevleri ellerini kullanarak dışarı atmaya çalışırlar.

Bazı silah ve eki dengesini ayarlamaları:

SCAR-L’nin düşürülmüş dikey ve yatay geri tepmesi
M24’ün azalan temel hasarı 88’den 79’a
M24 artık droptan çıkmayacak. Dünyada çıkıyor.
Taktik stok ve yanak yastığı artık geri kazanım oranını iyileştirmede daha az etkilidir. Artık ADS hızını artırıyor.
Ayarlanmış ışık kavrama
Hafif tutuş artık silahın temel geri tepme kontrolünü veya geri tepme hızını etkilemez
Light Grip şimdi ilk atış / tek vuruşun yaklaşık% 15 oranında geri tepmesini azaltır. Animasyon vuruşunu azaltma% 20’ye (% 30) değiştirildi.
Vector’u bulmayı biraz daha kolaylaştırmak için, spawn oranını, UMP-9’un spawn oranı pahasına artırdık (genel SMG loot oranı aynı kalıyor).
Dünyadaki DMR’lerin loot oranı arttı.
UI / UX
İyileştirme öğeleri kullanılamayacağını gösteren bir UI mesajı eklendi.
Yeni Anti Hile Teknolojisi

Resim


Not: Yeni anti-hile teknolojisi şu anda sadece test sunucularında, ek testler tamamlandığında, canlı sunuculara eklenecektir.

PUBG Corp.’da şirket bünyesinde geliştirilen yeni bir hile çözümünü ekledik. Bu teknolojiyi canlı sunucularda uygulamaya koymadan önce, test sunucusunda nasıl çalıştığını görmek isteriz. Bunun için yardımınıza ihtiyacımız var!

İstemciyi başlattığınızda yeni bir açılır pencere görmeyi bekleyiniz. “GÜVENLİK MODU” nu kullanarak hile yapma aracını çalıştırırsanız bizim için daha yararlı olacaktır, ancak bu size sorun verirse, lütfen “UYUMLULUK MODU” seçeneğini seçin.

Performans
Geçtiğimiz haftaki dev blogda, performansı daha iyi bir hale getirmek için gerçekleştireceğimiz yaklaşan çalışmalar hakkında ayrıntılı bir şekilde yazdık. Bu düzeltmelerin çoğunun teslim edilmesi zaman alacaktır, ancak olumlu bir fark yaratması gereken bir avuç düzeltmeyi zaten tamamladık:

Bazı küçük çerçeve bırakma sorunlarını önlemek için karakter modeli oluşturma işlemini geliştirdik.
Yakınlarda birden çok oyuncu olduğunda kareyi iyileştirmek için paraşütle hareket ederken karakter hareketini ve animasyonu optimize ettik.
Ağ gecikmesini azaltmak için ağ kodumuzda bazı iyileştirmeler yaptık.
Sunucunun, nesnelerin (eşyalar, kapılar, çitler) verileriyle zaman zaman paraşütün içinde geçtikten sonra ortaya çıktığı gerçeğini ifade etmek için veri aktardığı hızı arttırdık.
Sunucunun araçlar ve karakter modelleri üzerindeki belirli kareleri güncellemesiyle bazı verimsiz işlemler geliştirdik. Bu, araçları etkileyen bazı anormal fizikleri çözecektir.

Ses
Artık yeni HRTF (Head Related Transfer Function) ses özelliğini seçenekler menüsünden (sadece rakibin silah sesleri için) değiştirebilirsiniz. İki kanallı stereo kulaklıklar için bile tamamen üç boyutlu sesi simüle eden özellik, geçen haftaki blogumuzda daha ayrıntılı olarak açıklandı.
Bakım paketi uçağının hacmini azaltır.

UI / UX
Kariyer ekranında oyuncu istatistiklerine ortalama yüzme mesafesi eklendi.

Liderler Sıralaması
Oyuncular arasındaki beceri farkını daha iyi tanımlamak için maç başına kazanılan / kaybedilen toplam puanlama puanları arttırılmıştır.

Hata düzeltmeleri

Erangel ve Miramar’daki noktalarda anormal çarpışmalara neden olan bazı sorunlar giderildi.
Karakterler, Erangel’in etrafındaki noktalarda mahsur kalırken artık takılmamalıdır.
Karakterlerin Miramar üzerindeki belirli konumlardaki nesnelerden geçmesine izin veren bir sorun düzeltildi.
Sersemletici bombalar için fırlatma yörüngesinin göstergesinin doğruluğu artırıldı
Süzme işlemine bir boğucu takarken oluşan envanter ekranında bir görsel hata düzeltildi.
Oyuncular, içinde oyuncuları olan bir aracın üstüne atlarsa, bazı garip çarpışmalara neden olan bir sorun düzeltildi.
Crossbow üzerindeki kapsam sıfırlaması artık yanlış ayarlanmış ve varsayılan olarak yanlış bir değere ayarlanmıştır.
Bir pencere kırıldıktan sonra sersemletici bombaların ortaya çıkmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
Yanak yastığının dikey geri tepme kontrol özelliğinin oyun içi araç ipucunda hariç tutulduğu bir sorun düzeltildi.
SLR’ye takıldığında yanak yastığının% 10 dikey geri tepme geri kazanmasını önleyen bir sorun düzeltildi.
Uzun bir süre için kalça ateşlemede bir sorun düzeltildi, tabanca düşürülmüş gibi görünüyor
Stun el bombası etkilerinin grafiksel ayarlara bağlı olarak farklı görünmesine neden olan bir sorun düzeltildi.

Cevapla

PUBG Türkiye Discord

PUBG Nedir ?

PUBG online olarak oynanan bir hayatta kalma oyunudur. Oyunda ilk başta maksimum 100 kişi bir adaya düşüyor ve bu adada hayatta kalma mücadelesi veriyorsunuz. Hayatta kalmak için ise adadaki silahlar ve mühimmatları rakiplerinizden önce bularak ilk hamleyi yapmanız gerekiyor. Sadece rakiplerle savaşmak elbetteki yetmiyor gittikçe daralan alanda akıllıca hamleler yaparak beklenmedik yerlere siper alarak rakiplerini öldürmeniz gerekiyor. En son hayatta kalan olabilmek için pubgturkiye.org'dan haber ve taktik almayı unutmayın